Wat is jouw excuus?


Het is er!

Mijn kind, mijn werk, het zwoegen en zweten, het boek dat je hopelijk niet meer los laat. 224 pagina's puur plezier, al vind ik het zelf. De titel komt misschien wat vingerwijzend over, maar dat is het zeker niet. Met een lach en een zwans begeleid ik en Max jullie door alle excuses die je zou kunnen hebben om niet sportiever te worden. Ik heb er alleszins een ton maar nu heb ik begrepen dat ik de sleutel in eigen handen heb.

Ik leerde het afgelopen jaar dat ik moet kiezen voor sport, niet te veel moet nadenken en sport als prioriteit moet stellen. LES 1 voor alle drukdrukdruk mensen: de was wacht wel. 
Het had ook de titel kunnen zijn van het boek, maar hé, het klopt, de was wacht wel. Die wasmand gaat niet lopen. Dat grasmachine ook niet. 


'Wat is jouw excuus? Stop met uitvluchten en start een sportief leven.', door Greet van Opstal & Max Icardi, uitg. Horizon, € 24,99

Reacties